به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حجت الاسلام غلامحسین رازمند گفت : در راستای شفافسازی و تسهیل دسترسی به خدمات، سازمان بهزیستی کشور ۷۴ سامانه فعال دارد، از این تعداد، ۱۷ سامانه به طور مستقیم در دسترس عموم مردم و مددجویان قرار دارد.
مدیر روابط عمومی بهزیستی هرمزگان، با اشاره به نقش محوری این سامانهها در ارائه خدمات غیرحضوری، مهمترین و پرکاربردترین پلتفرمهای خدمترسان به مردم استان هرمزگان را شامل سامانه ملی فرزند خواندگی ، سامانه پیشخوان مجازی خدمات ، سامانه دانشجویان ، سامانه جامع تسهیلات اشتغال و سامانه همیاران معرفی کرد و افزود : سایر سامانههای کلیدی ، شامل سامانه کارا(برای کاریابی)، سامانه ۱۱۱ (ارتباط با دولت)، سامانه صدور مجوز مراکز ، سامانه نوبتدهی اینترنتی طلاق و سامانه دیده بان می باشند.
مدیر روابط عمومی بهزیستی هرمزگان تصریح کرد: مراجعین برای دستیابی به این سامانه ها می توانند به سایت بهزیستی کشور مراجعه و در بخش میز خدمت الکترونیک به آدرس https://www.behzisti.ir/service/Electronic%۲۰services به این سامانه ها دسترسی پیدا کنند.
حجت الاسلام رازمند خدمات هر سامانه را به شرح زیر توضیح داد:
سامانه ملی فرزندخواندگی (http://adoption.behzisti.net ): تمام مراحل درخواست،بررسی و پیگیری سرپرستی کودکان به شکل الکترونیکی در این سامانه انجام میشود.
• سامانه پیشخوان مجازی خدمات (https://sam.behzisti.net ): مددجویان میتوانند درخواستهای خود مانند تخفیف قبوض آب،برق و گاز را در آن ثبت کنند.
• سامانه دانشجویان (student.behzisti.net ): دانشجویان تحت پوشش برای بهرهمندی از امتیازات و تخفیفها در این سامانه ثبتنام میکنند.
• سامانه جامع تسهیلات اشتغال (http://tek.mcls.gov.ir ): متقاضیان و مددجویان جویای کار و تسهیلات اشتغال از این سامانه استفاده میکنند.
• سامانه همیاران (https://hamyar.behzisti.net ): مختص ثبتنام داوطلبان و جمعیتهای همیار سلامت روانی و اجتماعی است.
. سامانه دیدهبان ( https://didehban.behzisti.net ): مددجویان، همیاران و کلیه شهروندان در استان هرمزگان میتوانند برای دریافت خدمات یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، علاوه بر سامانههای فوق از این سامانه استفاده کنند.












نظر شما